Zapytanie ofertowe na wykonanie następującego zadania: „Wycinka 30 drzew na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Rudnik”.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Rudnik zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie następującego zadania:
„Wycinka 30 drzew na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Rudnik”.
Zakres rzeczowy robót:
-
wycinka drzew na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Rudnik – wg załącznika graficznego;
-
wykarczowanie pniaków wyciętych drzew;
-
uzupełnienie ziemi w miejscu wykarczowanych pniaków;
-
zakup drewna od zamawiającego i zagospodarowanie pozyskanego materiału;
-
uporządkowanie terenu polegające na:
- zebraniu i wywiezieniu pozyskanego drewna
- zgrabieniu i/ lub pozamiataniu terenu, na którym prowadzono prace związane z wycinką drzew
- zebraniu i wywiezieniu wszystkich odpadów powstałych w wyniku przeprowadzonych prac.
Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Rudnik ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik (sekretariat)
do dnia 18 października 2021 r. do godz. 11:00
Termin wykonania robót: do 31 października 2021 r.
Cena oferty (brutto) winna zawierać:
-
cenę oferowanej usługi tj. wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi wraz z kosztami dojazdu do miejsca wykonywania prac, podnośnika koszowego, wykarczowania pniaków drzew, zakupu ziemi przeznaczonej do uzupełnień, ewentualnego wyłączenia energii elektrycznej, uprzątnięcia terenu, wywozu pozyskanego drewna etc.
-
cenę zakupu drewna pozyskanego przez wykonawcę podczas wycinki (fakturę wystawi Gmina);
-
ostateczną cenę jednostkową oferty tj. cenę oferowanej usługi pomniejszoną o cenę zakupu drewna;
Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta przedstawiająca najmniejszą różnicę pomiędzy ceną oferowanej usługi, a ceną zakupu drewna.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej https://bip.gmina-rudnik.pl/.
Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnej oferty bez podania przyczyny.
Dodatkowe informacje:
-
Zalecane jest dokonanie wizji lokalnej terenu, na którym należy przeprowadzić ww. prace.
-
Złożenie oferty jest równoznaczne z posiadaniem niezbędnego sprzętu oraz wszystkich koniecznych uprawnień w zakresie wykonania ww. prac.
-
Prace muszą być wykonane profesjonalnie zgodnie ze sztuką ogrodniczą i przepisami bhp.
-
Prace należy przeprowadzić w sposób niekolidujący z pozostałymi drzewami oraz zagospodarowaniem ternu.
-
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt narzędzia i specjalistyczny niezbędny sprzęt do realizacji zadania.
-
Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania niezbędnych uzgodnień z odpowiednimi służbami, w tym w zakresie konieczności z zarządcą sieci energetycznej i telefonicznej oraz światłowodu.
-
Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia terenu prac oraz zapewnienia warunków bezpieczeństwa, a także wykonania prac w pasie drogowym w sposób niepowodującym kolizji z uczestnikami ruchu drogowego.
-
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody osobowe i rzeczowe wyrządzone osobom trzecim wynikłe podczas wykonywanych prac.
-
W trakcie prowadzonych prac do wykonawcy należy powiadomienie o utrudnieniach, właścicieli posesji przyległych do terenu prowadzonych robót.
-
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zlecenia wykonania całości lub części prac.
Załączono poniżej wykaz drzew z obwodami pni oraz informację o zmianie terminu zakończenia zadania.
Opublikowano dnia:15.10.2021 r.